O podjetju

Vrednote in vizija

 

Z vztrajanjem pri sodobnih pristopih in s poudarkom na marketingu, kreiranju in razvoju Labod vztraja in se prilagaja trgu že več kot osemdeset let. Tudi danes ostaja pomembna slovenska blagovna znamka, ki se ponaša s precejšnjim deležem prodaje v lastni prodajni mreži.

Dolgoletna prisotnost na domačem in tujih trgih pa ne bi bila mogoče brez sledenja vrednotam, ki se jim je Labod zavezal za večno:

  • izkušnje
  • tradicija
  • kakovost
  • razpoznaven stil
  • modnost
  • izpiljen slog
  • eleganca
  • sproščenost
  • uporabnost in možnost kombiniranja kosov znotraj linij in med njimi
  • individualnost
  • dinamičnost
  • udobje
  • prepoznavnost
  • stil

Labodova vizija je ostati sodobno, uspešno in v celoti tržno usmerjeno podjetje pri razvoju in trženju lastnih blagovnih znamk v Sloveniji in evropskem prostoru nasploh, upoštevajoč vse mednarodne standarde in merila evropske poslovne odličnosti. Že zdaj je nosilec certifikata kakovosti ISO 9001.

Strategija podjetja je usmerjena v trženje, razvoj izdelkov lastnih blagovnih znamk in njihovo izdelavo ter v ustvarjanje prodajne mreže, za katero je značilna tako ponudba kot tudi prepoznavna identiteta Laboda.